tag:blogger.com,1999:blog-4694255047692472436.post5398695350456460997..comments2023-10-21T17:29:13.039+02:00Comments on Riell Bulevard: Publicitat "intel·ligent"Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/02767715704694932129noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-4694255047692472436.post-3217422620517788342009-03-29T12:55:00.000+02:002009-03-29T12:55:00.000+02:00Aquí volia arribar!A la nostra edat, ja sabem què ...Aquí volia arribar!<BR/><BR/>A la nostra edat, ja sabem què és i què no és intel.ligència.Bé, només alguns ...Perquè alguns també sabem , i els publicistes són uns professionals en la matèria,que hi ha molta "pols" (millor llegit en castellà) que ni busca ni neteja les taques, que engendra robots naturals no intel.ligents.Aquests són els que compren aquests tipus de productes.<BR/><BR/>Estariem d'acord Eulàlia, només era una broma-provocació, per dir que no només és culpa de la publicitat enganyosa, sinó també de la gent que es deixa enredar i a més a més paga per fer-ho.<BR/><BR/>Una cosa és la intel.ligència natural i l'altra l'artificial.Els publicistes ho saben molt bé quan es dirigeixen al mercat, o millor dit , a un sector del mercat.Les empreses que fabriquen robots per netejar també ho saben i miren de no enganyar dient que els seus robots tenen intel.ligencia natural.<BR/>Ara, el detergent intel.ligent que dius tu sí que és inclassificable. ;-)<BR/><BR/>Salutacions cordials.Finahttps://www.blogger.com/profile/06262134605046238462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4694255047692472436.post-24737988768276340702009-03-28T12:20:00.000+01:002009-03-28T12:20:00.000+01:00Fina: ;-)Un cosa és un aparell electrònic que est...Fina: ;-)<BR/>Un cosa és un aparell electrònic que estigui proveït de sensors diversos i vagi aspirant tot solet la casa.<BR/><BR/>L'altra, molt diferent, és un detergent (sigui líquid o bé en pols) que "busqui la taca de forma intel·ligent"... Amb això no vull dir que el producte no llevi les taques, segurament les lleva... i potser ho fa de meravella. Ara que sigui intel·ligent, no. Per aquí no passo. <BR/><BR/>I tampoc l'aspiradora que va soleta ho és. Ni parlar-ne...<BR/><BR/>Això és voler fer combregar el personal amb rodes de molí.<BR/><BR/>És també una qüestió de concepte: <BR/>Què entenem per intel·ligència?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/02767715704694932129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4694255047692472436.post-4596764357755256892009-03-28T11:38:00.000+01:002009-03-28T11:38:00.000+01:00Sí, sí,però vosaltres l'heu provat.?Heu mirat tota...Sí, sí,però vosaltres l'heu provat.?<BR/>Heu mirat tota l'estona mentre ell buscava les taques, per saber si les buscava o no?.<BR/><BR/>Jo tampoc creia que un minirobot aspirés solet tot un pis, catifes incloses,entretenint-se en els llocs on detectava més bruticia...I ho fa.I bé!<BR/><BR/>Ai aquesta incredulitat...:-)<BR/><BR/>No he dit la marca per no fer publicitat del robot intel.ligent. :-)Finahttps://www.blogger.com/profile/06262134605046238462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4694255047692472436.post-18516526746358815222009-03-27T12:40:00.000+01:002009-03-27T12:40:00.000+01:00Una de les constants que repetíem quan estudiava p...Una de les constants que repetíem quan estudiava publicitat era, justament, que els anuncis de detergents eren eficaços tot i ser clarament "masclistes" i poc brillants.<BR/><BR/>Alguna coseta es va fer per innovar, però va ser efímera. Recordeu Manuel Luque i el seu exitós "busque compare... y si encuantra algo mejor , cómprelo"?. Allò era diferent. Deuria tenir èxit en el seu momemt però el canvi (que no era revolucionari, tampoc) va ser això: efímer. <BR/><BR/>Crec que els publicistes no es volen arriscar. Si una cosa funciona no la canviïs. I la fórmula els deu funcionar. <BR/>Les innovacions "reals" són ridícules. Passa però, que ja no saben quin "concepte" inventar: "Un buscador de taques intel·ligent" potser és passar-se de la ratlla. Però és clar la realitat pura i dura no és prou atractiva... "Lleva les taques".Punt. I deixa't de falòrnies de buscadors intel·ligents. <BR/><BR/>En fi, ens cal canviar la societat per tal que la publicitat canviï.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/02767715704694932129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4694255047692472436.post-73133900252384470642009-03-27T12:09:00.000+01:002009-03-27T12:09:00.000+01:00Doncs, Eulàlia, jo també considero que l'anunci és...Doncs, Eulàlia, jo també considero que l'anunci és poc intel·ligent però un dia, de rebot, en uns programes que analitzaven la publicitat a la tele, em va sorprendre descobrir quanta gent ha pogut retenir l'eslògan de l'anunci: 'confia en el rosa', o sigui, confia en el producte llevataques que t'oferto. <BR/><BR/>No crec que ningú pensi que el producte és intel·ligent però sí que et treu la feina de cercar, una per una, les taques de la roba. I això estalvia molt temps a qualsevol que es dediqui a posar rentadores sovint, com una servidora, 1 diària, i sovint 2. <BR/><BR/>De tota manera, la publicitat de productes que netegen sempre ha destacat per la seva poca originalitat però sembla que deu ser eficaç perquè no veig que la renovin.Angelina Trillahttps://www.blogger.com/profile/05244554530934815999noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4694255047692472436.post-37279898593743910572009-03-26T22:32:00.000+01:002009-03-26T22:32:00.000+01:00Probablement tens raó. Hi ha interessos clars. La ...Probablement tens raó. Hi ha interessos clars. <BR/>La publicitat però, no pretén canviar res, sinó "VENDRE" i per tant mantenir el "sistema".<BR/><BR/>La publicitat (el màrqueting, de fet) fragmenta la societat en petits fragments: d'edat, de nivell social, polític... en realitat, sap molt de classes socials. Encara que els anomeni "segments de població". <BR/><BR/>Jo no crec que hi hagi "molta gent" que es cregui una estupidesa com la d'aquest anunci. Això no vol dir que el producte no tregui les taques i que algu ho provi i el compri. Però voldrà dir que aquest algú s'ha cregut l'estupidesa de l'anunci? Jo crec que no. La gent no és tan estúpida.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/02767715704694932129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4694255047692472436.post-71373524802060678232009-03-26T22:19:00.000+01:002009-03-26T22:19:00.000+01:00Jo ho veig una mica pitjor: crec que no hi ha ning...Jo ho veig una mica pitjor: crec que no hi ha ningú estúpid, sinó que hi ha un gran interès en mantenir el poble en l'estupidesa i la ignorància. Ara del poble se'n diu "client", "consumidor", "usuari". Diuen que ja no hi ha classes socials i ho resolen així, tan alegrement. Però se segueixen fent grans esforços en mantenir-nos sotmesos i tontos.Lluís Boschhttps://www.blogger.com/profile/06992447135320176971noreply@blogger.com