dissabte, 15 de novembre del 2008

La catarsi del directe. Gossos.



Vaig anar de concert on potser podríeu pensar que no encaixo gaire. Vaig anar a veure Gossos. He anat descobrint aquest grup arran de l'últim disc i de la mà de la meva filla gran (però haig de dir amb culpabilitat que hi vaig haver d'anar sense ella).

Aquests esdeveniments com un concert, com un partit de futbol, són un fenomen curiós. Les masses s'endinsen en una mena de catarsi col·lectiva embogida on s'alliberen de tensions. És ben terapèutic. I jo em vaig deixar seduir.

Em sento com si m'hagués de disculpar pel fet que m'agradin. Doncs no em disculpo: mira, m'agraden. La música sense masses pretensions també té el seu lloc, en els meus gustos. I a més, les lletres són dignes de ser escoltades.

Us en deixo una mostra.



Mira't, has enterrat el que havies somiat
tots aquests anys.
No saps perquè ara dubtes si tot era,
tot era tan clar.
I tu no ho has vist
fins que t'has despertat,
dubtant si arribaràs
on tothom t'imaginava.

Deixa't portar,
anem endavant,
no pararem,
no afluixem fins que ens fallin les forces.
Dormirem
abraçats,
podem triar aquesta nit.

El guió que t'havies après
ara no et serveix
per entendre el que portes a dins.

Plou...
però avui et vols mullar,
sentir que encara ets viu.

Deixa't portar,
anem endavant,
no pararem,
no afluixem fins que ens fallin les forces.
Dormirem
abraçats,
podem triar aquesta nit.

Deixa'm venir,
vull fer aquest camí
amb tu.
No tinc por i ens riurem
dels murs que cauran,
que ens faran més forts l'endemà.

L'aire t'ha obert els ulls,
has trobat el sentit
d'allò que era tant fosc.
Perquè ningú et guiarà,
només,
tu pots fer,
tu has de fer aquest pas.

Trobarem un lloc on anar
vine que es fa tard
potser pots obrir els braços per mi.

Plou...
però avui et vols mullar,
sentir que encara ets viu.

Deixa't portar,
anem endavant,
no pararem,
no afluixem fins que ens fallin les forces.
Dormirem
abraçats,
podem triar aquesta nit.

Deixa'm venir,
vull fer aquest camí
amb tu.
No tinc por i ens riurem
dels murs que cauran,
que ens faran més forts l'endemà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails