dijous, 27 de novembre del 2008

Veus de dona: Katie Melua

Des que la vaig descobrir aquesta primavera, la veu de la Katie Melua, la qual s'adapta a estils diferents conservant el seu inconfusible segell, m'ha acompanyat. Sorprèn gratament la maduresa tranquil·la d'una noia tan jove. Una veu modelada i càlida; i alhora potent, treballada.

En quan vaig saber que venia a Barcelona, en el marc del 40è Festival internacional de jazz de Barcelona, vaig córrer a comprar un parell d'entrades. El primer concert de Katie Melua aquí i ha tingut la sort, hem tingut la sort, que sigui al Palau de la Música.

Bé acompanyada simplement d'una guitarra o un piano, o bé acompanyada amb la totalitat dels seus músics, la seva veu ha omplert el Palau i s'ha guanyat tothom des del primer segon.

M'ha fet posar la pell de gallina.
Magnífica veu. Magnífics músics. Públic entregat.

Un fantàstic concert.

Us en deixo una mostra:



No puc posar tan sols un exemple. Aquí n'hi va un altre:



Què més podia esperar d'una nit com aquesta?
No ho sé, probablement, potser pugueu saber la resposta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails