divendres, 27 de maig del 2011

Adrenalina

Salta del furgó amb el foc a les venes. Porta hores tancat i la calor és sufocant. Una nit assegut preparat per al combat. No hi ha cap guerra. Però com un gos rabiós necessita actuar. Atacar.

Compleixo ordres. Nois i noies seuen a la Plaça. Desafiants, em desafien. Dones de mitjana edat escridassen.  És la meva feina. Però les justificacions són banals, l'han tingut tancat per encendre'l, per tenir-lo a  punt, per acomplir l'objectiu, amb el plaer indescriptible que és fer-la ben feta. Ansia l'acció. Compleixo ordres i friso per portar-les a terme. No ens moureu d'aquí. Un home gran tentineja poruc i es recolza a un fanal. Per què no marxa? Podria ser mon pare.

Desallotjar la plaça. Desallotjar-la. Com sigui, al preu que sigui. Colla de penjats. L'adrenalina li corre per les venes i sent un plaer sàdic quan abat amb força el primer cop. I el segon, i els cinquanta que venen després.


21 comentaris:

  1. Tot això és cert, però aquests gossos de pressa tenen, efectivament qui els manen i, qui mana a qui els manen, i -més important encara- els que els hi fan el llit. No cal que hi perdeu gaire temps, aneu directament al minut 5 del vídeo i després, si us en queden ganes, mireu el que he penjat jo de la Rahola.

    ResponElimina
  2. i ja hi tornern a ser. S'ha lluït en Puig, encara farà bo en Saura.

    ResponElimina
  3. Evidentment Brian, ells són els gossos, el problema és "l'amo". Això no deixa de ser una ficció literària inspirada en l'actualitat.
    Aquí el gos major en Puig s'ha lluit. Potser que ens adonem d'una vegada quina mena de país s'ha escollit a les urnes.

    ResponElimina
  4. Puigcarbó, s'ha lluït, i espera't que això no ha fet sinó començar.

    ResponElimina
  5. Si senyora la violència se li gira en contra uns milers de firmes demanat la seva dimissió i la plaça a vessar altre cop!

    ResponElimina
  6. El que comenta en Brian és molt atinat i complementa molt el que dius. Per cert Brian, gràcies per dir-nos el tema dels 5 minuts perquè així ens estalviem bastanta tertúlia fàtua...

    ResponElimina
  7. això no fa més que encendre més la flama......no es pot apagar el foc amb gasolina

    ResponElimina
  8. El que has descrit es tan antic com la guerra...mai sabrem que hauria passat si no els havessin desallotjat i haves guanyat el barça...però si que venen uns temps durillos...aparteu les criatures...

    ResponElimina
  9. Elfreelang, és fantàstic com si ha explotat als morros, però em temo que en la seva prepotència no se n'adona de la seva pròpia cagada. I el Mas, tampoc

    ResponElimina
  10. galerich, sí, ho estic d'acord. És cert que tenen caps que han d'assumir responsabilitats, però aquí no ho fa mai ningú.

    ResponElimina
  11. Garbi24, la gsolina s'inflamarà. Però ells ses enten legitimitzats per les urnes. Unes urnes que tan sols representenla meitatde la població. No dimitirà ningú.

    ResponElimina
  12. Aris, no, ja no ho sabrem. Però jo crec que aquest moviment té corda per estona... i si l'atien, encara més.

    ResponElimina
  13. Per fi he superat els meus problemes i puc dir-hi la meva.

    Felip Fuig

    ResponElimina
  14. Girben, esta bé Felip Fuig, però em sembla que els que fugirem som nosaltres cap una muntanya...

    ResponElimina
  15. Just arribo de la plaça Catalunya. M’ha fet riure una pancarta dirigida a Felip Puig: “Don Limpio. Tot ben net”
    M’apunto a la petició de dimissió del repressor Felip d’Anjou ..... perdó! de Felip Puig.
    Un udol.

    ResponElimina
  16. Cabreig monumental. Ara ja no estic només indignat, ara estic fart d'aquests politiquets de merda, que obliden que són on són per servir la gent, no per hostiar-la!

    Vergonya, Felip Puig, vergonya!!

    ResponElimina
  17. Eulàlia,

    Un post molt bo, molt sintètic, molt explícit... molt inspirat. Ah, em sembla un bon lema, això de Felip Fuig... del Girbèn

    ResponElimina
  18. Girbén, L'ha espifita i ni tan sols se n'adona. Felip Fuig,sí, potser que l'agafem com a lema. Govern dels millors, fuig. Pero malauradament se senten legitimats pels vots de tan sols el 50 % de l'electorat en en realitat deu voler dir que l'han votat un 15 o 20 percent... i això és una majoria???

    ResponElimina
  19. Llop, Felip d'anjou... ja n'0hi trobarem de símils, la fotografia amb el bigotet, Felip Hitler, tembé estava molt be...

    ResponElimina
  20. Ferran, ells tans sols se'ls acut dir que "una majoria silenciosa" els ha votat. Quina majoria, el 50 percent que s'ha abstingut d'anar a votar???

    ResponElimina
  21. gràcies, maite mas, els gossos actuen com gossos i jo tan sols vaig intentar posar-me a la pell del gos. (que no de la seva part...)

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails