dilluns, 4 de maig del 2009

Flaixos de diumenge al Montsià



I
Dues orenetes travessen,
xisclant, el porxo blanc.
No deuen ser les primeres de l'any,
però són les primeres en què em fixo.
Som tan urbanites que ens
perdem els bons detalls.
El temps que passa.

II
Un cel de blau intens.
Anem cap el bon temps.
Ja hi som.
Cel blau i sol lluent.
Ventijol.
Fa un dia per passejar.
Primavera.

III
Davant l'església del Remei,
un nadó plora dins el cotxet.
La mare el consola.

IV
La brisa s'entrenua
amb els meus cabells
mentre m'enlairo escales amunt.
A les flors grogues
una munió d'abelles
i abellots.

V
Les pedres del ibers em miren
des de 3000 anys enllà.
Vestigis.
Em recorden
que tot és breu.
El mar al fons i rere meu muntanyes
amb antenes punxegudes.
Restes arqueològiques del futur.

VI
Per la gola llisca la freda cervesa,
amanida amb llimonada.
Llegeixo un llibre
que em vas recomanar.
Mig al sol, mig a l'ombra.
Respiro.
Llegeixo.
Espero.
El sol escalfa.
El vent, refresca.

VII
Potser m'estic equivocant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails